- importsource = "00219584-2013-09.txt"
- Artículo:
Using a Thematic Laboratory-Centered Curriculum To Teach General Chemistry
- Autor:
Todd A. Hopkins
Michael Samide
- Página:
1162
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-09.txt
- Documento número 1141907
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing and Incorporating Green Chemistry Courses at a Liberal Arts College To Increase Students’ Awareness and Interdisciplinary Collaborative Work
- Autor:
Renuka Manchanayakage
- Página:
1167
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-09.txt
- Documento número 1141908
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring Transmedia: The Rip-Mix-Learn Classroom
- Autor:
Lucille A. Benedict
David T. Champlin
Harry E. Pence
- Página:
1172
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-09.txt
- Documento número 1141909
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reaction Extrema: Extent of Reaction in General Chemistry
- Autor:
Jonathon E. Vandezande
Douglas A. Vander Griend
Roger L. DeKock
- Página:
1177
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-09.txt
- Documento número 1141910
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Beyond the Syllabus: Using the First Day of Class in Physical Chemistry as an Introduction to the Development of Macroscopic, Molecular-Level, and Mathematical Models
- Autor:
Chrystal D. Bruce
- Página:
1180
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-09.txt
- Documento número 1141911
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Enlace directo