- importsource = "00219584-2013-10.txt"
- Artículo:
Argument-Driven Inquiry: Using the Laboratory To Improve Undergraduates’ Science Writing Skills through Meaningful Science Writing, Peer-Review, and Revision
- Autor:
Joi Phelps Walker
Victor Sampson
- Página:
1269
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-10.txt
- Documento número 1141936
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Textbook Treatments of Electrostatic Potential Maps in General and Organic Chemistry
- Autor:
Scott R. Hinze
Vickie M. Williamson
Ghislain Deslongchamps
- Página:
1275
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-10.txt
- Documento número 1141937
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From Source to Sink: Mechanistic Reasoning Using the Electron-Pushing Formalism
- Autor:
Gautam Bhattacharyya
- Página:
1282
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-10.txt
- Documento número 1141938
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Adaptation of an Instrument for Measuring the Cognitive Complexity of Organic Chemistry Exam Items
- Autor:
Jeffrey R. Raker
Jaclyn M. Trate
- Página:
1290
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-10.txt
- Documento número 1141939
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development and Application of a Scoring Rubric for Evaluating Students’ Experimental Skills in Organic Chemistry: An Instructional Guide for Teaching Assistants
- Autor:
Hui-Jung Chen
Jui-Lin She
Chin-Cheng Chou
- Página:
1296
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-10.txt
- Documento número 1141940
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Enlace directo