1. importsource = "00219584-2013-10.txt"
Se encontraron 70 resultados.
Artículo:

Argument-Driven Inquiry: Using the Laboratory To Improve Undergraduates’ Science Writing Skills through Meaningful Science Writing, Peer-Review, and Revision

Autor:

Joi Phelps Walker

Victor Sampson

Página:

1269

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

10

Periodo:

Octubre 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-10.txt

  • Documento número 1141936
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Textbook Treatments of Electrostatic Potential Maps in General and Organic Chemistry

Autor:

Scott R. Hinze

Vickie M. Williamson

Ghislain Deslongchamps

Página:

1275

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

10

Periodo:

Octubre 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-10.txt

  • Documento número 1141937
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From Source to Sink: Mechanistic Reasoning Using the Electron-Pushing Formalism

Autor:

Gautam Bhattacharyya

Página:

1282

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

10

Periodo:

Octubre 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-10.txt

  • Documento número 1141938
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Adaptation of an Instrument for Measuring the Cognitive Complexity of Organic Chemistry Exam Items

Autor:

Jeffrey R. Raker

Jaclyn M. Trate

Página:

1290

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

10

Periodo:

Octubre 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-10.txt

  • Documento número 1141939
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Development and Application of a Scoring Rubric for Evaluating Students’ Experimental Skills in Organic Chemistry: An Instructional Guide for Teaching Assistants

Autor:

Hui-Jung Chen

Jui-Lin She

Chin-Cheng Chou

Página:

1296

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

10

Periodo:

Octubre 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-10.txt

  • Documento número 1141940
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
  • Enlace directo