- importsource = "00219584-2013-12.txt"
- Artículo:
Review of Physical Chemistry: A Modern Introduction, 2nd Edition
- Autor:
Francisco J. Rey Losada
- Página:
1583
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
12
- Periodo:
december 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-12.txt
- Documento número 1142011
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Review of Temperature-Programmed Gas Chromatography
- Autor:
Paul G. Boswell
- Página:
1585
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
12
- Periodo:
december 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-12.txt
- Documento número 1142012
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Self-Assembled Student Interactions in Undergraduate General Chemistry Clicker Classrooms
- Autor:
James R. MacArthur
Loretta Jones
- Página:
1586
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
12
- Periodo:
december 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-12.txt
- Documento número 1142013
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gathering Evidence for Validity during the Design, Development, and Qualitative Evaluation of Thermochemistry Concept Inventory Items
- Autor:
David Wren
Jack Barbera
- Página:
1590
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
12
- Periodo:
december 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-12.txt
- Documento número 1142014
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Ordered Multiple-Choice Items To Assess Students’ Understanding of the Structure and Composition of Matter
- Autor:
Jan C. Hadenfeldt
Sascha Bernholt
Xiufeng Liu
- Página:
1602
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
12
- Periodo:
december 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-12.txt
- Documento número 1142015
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo