1. importsource = "00219584-2015-04.txt"
Se encontraron 74 resultados.
Artículo:

General Chemistry Students’ Understanding of Climate Change and the Chemistry Related to Climate Change

Autor:

Ashley N. Versprille

Marcy H. Towns

Página:

603

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

4

Periodo:

Abril 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-04.txt

  • Documento número 1142536
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Making Sense of Students’ Actions in an Open-Ended Virtual Laboratory Environment

Autor:

Ya’akov (Kobi) Gal

Oriel Uzan

Robert Belford

Página:

610

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

4

Periodo:

Abril 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-04.txt

  • Documento número 1142537
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Introducing Scientific Literature to Honors General Chemistry Students: Teaching Information Literacy and the Nature of Research to First-Year Chemistry Students

Autor:

Ignacio J. Ferrer-Vinent

Margaret Bruehl

Denise Pan

Página:

617

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

4

Periodo:

Abril 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-04.txt

  • Documento número 1142538
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Collaboration and Near-Peer Mentoring as a Platform for Sustainable Science Education Outreach

Autor:

Michael D. Pluth

Shannon W. Boettcher

George V. Nazin

Página:

625

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

4

Periodo:

Abril 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-04.txt

  • Documento número 1142539
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Development and Implementation of a Series of Laboratory Field Trips for Advanced High School Students To Connect Chemistry to Sustainability

Autor:

Katherine B. Aubrecht

Linda Padwa

Xiaoqi Shen

Página:

631

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

4

Periodo:

Abril 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-04.txt

  • Documento número 1142540
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Enlace directo