- importsource = "00219584-2015-04.txt"
- Artículo:
General Chemistry Students’ Understanding of Climate Change and the Chemistry Related to Climate Change
- Autor:
Ashley N. Versprille
Marcy H. Towns
- Página:
603
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-04.txt
- Documento número 1142536
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Making Sense of Students’ Actions in an Open-Ended Virtual Laboratory Environment
- Autor:
Ya’akov (Kobi) Gal
Oriel Uzan
Robert Belford
- Página:
610
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-04.txt
- Documento número 1142537
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introducing Scientific Literature to Honors General Chemistry Students: Teaching Information Literacy and the Nature of Research to First-Year Chemistry Students
- Autor:
Ignacio J. Ferrer-Vinent
Margaret Bruehl
Denise Pan
- Página:
617
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-04.txt
- Documento número 1142538
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Collaboration and Near-Peer Mentoring as a Platform for Sustainable Science Education Outreach
- Autor:
Michael D. Pluth
Shannon W. Boettcher
George V. Nazin
- Página:
625
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-04.txt
- Documento número 1142539
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development and Implementation of a Series of Laboratory Field Trips for Advanced High School Students To Connect Chemistry to Sustainability
- Autor:
Katherine B. Aubrecht
Linda Padwa
Xiaoqi Shen
- Página:
631
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-04.txt
- Documento número 1142540
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo