- importsource = "00219584-2015-05.txt"
- Artículo:
Similarities between Scientific and Dramatic Prose
- Autor:
Reuben Hudson
- Página:
781
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 1142572
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comment on “Purity Analysis of the Pharmaceuticals Naproxen and Propranolol: A Guided-Inquiry Laboratory Experiment in the Analytical Chemistry Laboratory”
- Autor:
Alan M. Rosan
- Página:
784
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 1142573
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Review of In Retrospect: From the Pill to the Pen
- Autor:
Robert E. Buntrock
- Página:
785
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 1142574
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Community-Based Inquiry in Allied Health Biochemistry Promotes Equity by Improving Critical Thinking for Women and Showing Promise for Increasing Content Gains for Ethnic Minority Students
- Autor:
Terrah J. Goeden
Martha J. Kurtz
Ian J. Quitadamo
- Página:
788
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 1142575
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student Response to a Partial Inversion of an Organic Chemistry Course for Non-Chemistry Majors
- Autor:
Kathleen S. Rein
David T. Brookes
- Página:
797
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 1142576
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo