1. importsource = "00219584-2015-05.txt"
Se encontraron 76 resultados.
Artículo:

Similarities between Scientific and Dramatic Prose

Autor:

Reuben Hudson

Página:

781

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-05.txt

  • Documento número 1142572
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comment on “Purity Analysis of the Pharmaceuticals Naproxen and Propranolol: A Guided-Inquiry Laboratory Experiment in the Analytical Chemistry Laboratory”

Autor:

Alan M. Rosan

Página:

784

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-05.txt

  • Documento número 1142573
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Review of In Retrospect: From the Pill to the Pen

Autor:

Robert E. Buntrock

Página:

785

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-05.txt

  • Documento número 1142574
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Community-Based Inquiry in Allied Health Biochemistry Promotes Equity by Improving Critical Thinking for Women and Showing Promise for Increasing Content Gains for Ethnic Minority Students

Autor:

Terrah J. Goeden

Martha J. Kurtz

Ian J. Quitadamo

Página:

788

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-05.txt

  • Documento número 1142575
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Student Response to a Partial Inversion of an Organic Chemistry Course for Non-Chemistry Majors

Autor:

Kathleen S. Rein

David T. Brookes

Página:

797

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-05.txt

  • Documento número 1142576
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
  • Enlace directo