- importsource = "0031921X-2007-07.txt"
- Artículo:
Conceptual Learning Approach to Waves (Project CLAW) website:
- Autor:
Dan MacIsaac
- Página:
462
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
45
- Número:
7
- Periodo:
Octubre 2007
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2007-07.txt
- Documento número 1249277
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Jearl Walker's Flying Circus of Physics website and blog:
- Autor:
Dan MacIsaac
- Página:
462
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
45
- Número:
7
- Periodo:
Octubre 2007
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2007-07.txt
- Documento número 1249278
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Brant Hinrich's collection of web resources used for teaching modern physics topics
- Autor:
Brant Hinrichs
- Página:
462
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
45
- Número:
7
- Periodo:
Octubre 2007
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2007-07.txt
- Documento número 1249279
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A First Step at Untangling—Entangled Systems: New Directions in Quantum Physics: Jürgen Audretsch
- Autor:
Daniel Gottesman
- Página:
463
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
45
- Número:
7
- Periodo:
Octubre 2007
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2007-07.txt
- Documento número 1249280
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
MicroReviews by the Book Review Editor: Cranks, Quarks, and the Cosmos: Writings on Science: Jeremy Bernstein
- Autor:
John L. Hubisz
- Página:
463
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
45
- Número:
7
- Periodo:
Octubre 2007
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2007-07.txt
- Documento número 1249281
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:27 a. m.
- Enlace directo