1. importsource = "03601315-2008-09.txt"
Se encontraron 96 resultados.
Artículo:

Are Computer Science and Information Technology still masculine fields? High school students’ perceptions and career choices

Autor:

Marina Papastergiou

Página:

594

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 797267
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Factors affecting e-collaboration technology use among management students

Autor:

Antonio Padilla-Meléndez

Aurora Garrido-Moreno

Ana Rosa Del Aguila-Obra

Página:

609

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 797268
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Personalized mobile English vocabulary learning system based on item response theory and learning memory cycle

Autor:

Chih-Ming Chen

Ching-Ju Chung

Página:

624

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 797269
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Innovations in science teacher education: Effects of integrating technology and team-teaching strategies

Autor:

Syh-Jong Jang

Página:

646

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 797270
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Instructional efficiency of integrated and separated text with animated presentations in computer-based science instruction

Autor:

Zeynel Kablan

Münire Erden

Página:

660

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 797271
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo