- importsource = "03601315-2008-09.txt"
- Artículo:
Are Computer Science and Information Technology still masculine fields? High school students’ perceptions and career choices
- Autor:
Marina Papastergiou
- Página:
594
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 797267
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Factors affecting e-collaboration technology use among management students
- Autor:
Antonio Padilla-Meléndez
Aurora Garrido-Moreno
Ana Rosa Del Aguila-Obra
- Página:
609
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 797268
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Personalized mobile English vocabulary learning system based on item response theory and learning memory cycle
- Autor:
Chih-Ming Chen
Ching-Ju Chung
- Página:
624
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 797269
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Innovations in science teacher education: Effects of integrating technology and team-teaching strategies
- Autor:
Syh-Jong Jang
- Página:
646
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 797270
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Instructional efficiency of integrated and separated text with animated presentations in computer-based science instruction
- Autor:
Zeynel Kablan
Münire Erden
- Página:
660
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 797271
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo