- importsource = "03601315-2008-11.txt"
- Artículo:
Identifying students’ mathematical skills from a multiple-choice diagnostic test using an iterative technique to minimise false positives
- Autor:
S. Manning, A. Dix
- Página:
1154
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-11.txt
- Documento número 797303
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Surface and deep learning processes in distance education: Synchronous versus asynchronous systems
- Autor:
Baruch Offir
Yossi Lev
Rachel Bezalel
- Página:
1172
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-11.txt
- Documento número 797304
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
“A chimera of sorts”: Rethinking educational technology grant programs, courseware innovation, and the language of educational change
- Autor:
William I. Wolff
- Página:
1184
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-11.txt
- Documento número 797305
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computer-based testing: An alternative for the assessment of Turkish undergraduate students
- Autor:
Omur Akdemir
Ayse Oguz
- Página:
1198
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-11.txt
- Documento número 797306
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Toward interactive mobile synchronous learning environment with context-awareness service
- Autor:
Yueh-Min Huang
Yen-Hung Kuo
Yen-Ting Lin
- Página:
1205
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-11.txt
- Documento número 797307
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo