1. importsource = "03601315-2008-11.txt"
Se encontraron 84 resultados.
Artículo:

Identifying students’ mathematical skills from a multiple-choice diagnostic test using an iterative technique to minimise false positives

Autor:

S. Manning, A. Dix

Página:

1154

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 797303
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Surface and deep learning processes in distance education: Synchronous versus asynchronous systems

Autor:

Baruch Offir

Yossi Lev

Rachel Bezalel

Página:

1172

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 797304
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

“A chimera of sorts”: Rethinking educational technology grant programs, courseware innovation, and the language of educational change

Autor:

William I. Wolff

Página:

1184

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 797305
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Computer-based testing: An alternative for the assessment of Turkish undergraduate students

Autor:

Omur Akdemir

Ayse Oguz

Página:

1198

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 797306
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Toward interactive mobile synchronous learning environment with context-awareness service

Autor:

Yueh-Min Huang

Yen-Hung Kuo

Yen-Ting Lin

Página:

1205

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 797307
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo