1. importsource = "03601315-2009-01.txt"
Se encontraron 75 resultados.
Artículo:

Epistemological and methodological issues for the conceptualization, development, and assessment of ICT–TPCK: Advances in technological pedagogical content knowledge (TPCK

Autor:

Charoula Angeli

Página:

154

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

52

Número:

1

Periodo:

Enero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-01.txt

  • Documento número 545423
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Streaming video to enhance students’ reflection in dance education

Autor:

Äli Leijen

Página:

169

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

52

Número:

1

Periodo:

Enero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-01.txt

  • Documento número 545424
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning–testing process in classroom: An empirical simulation model

Autor:

Rodolphe Buda

Página:

177

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

52

Número:

1

Periodo:

Enero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-01.txt

  • Documento número 545425
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Cartoons beyond clipart: A computer tool for storyboarding and storywriting

Autor:

M. Madden

Página:

188

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

52

Número:

1

Periodo:

Enero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-01.txt

  • Documento número 545426
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Stills, not full motion, for interactive spatial training: American, Turkish and Taiwanese female pre-service teachers learn spatial visualization

Autor:

Glenn Gordon Smith

Página:

201

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

52

Número:

1

Periodo:

Enero 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-01.txt

  • Documento número 545427
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:14:43 a. m.
  • Enlace directo