- importsource = "03601315-2009-04.txt"
- Artículo:
Community of inquiry as a theoretical Framework to foster “epistemic engagement” and “cognitive presence” in online education
- Autor:
Peter Shea
Temi Bidjerano
- Página:
543
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 983698
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Lasting effects on literacy skills with a computer-assisted learning using syllabic units in low-progress readers
- Autor:
Jean Ecalle
Annie Magnan
Caroline Calmus
- Página:
554
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 983699
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning secondary mathematics with technology: Exploring the complex interrelationship between students’ attitudes, engagement, gender and achievement
- Autor:
Anastasios (Tasos) Barkatsas
Katerina Kasimatis
Vasilis Gialamas
- Página:
562
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 983700
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development of computer-assisted virtual field trips to support multidisciplinary learning
- Autor:
Astrid R. Jacobson
Roberta Militello
Philippe C. Baveye
- Página:
571
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 983701
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ICT-SUSTOUR and MARKETOUR: Two second language acquisition projects through a virtual learning environment
- Autor:
M. Pilar Alberola Colomar
Eva Gil
- Página:
581
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 983702
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo