1. importsource = "03601315-2009-05.txt"
Se encontraron 48 resultados.
Artículo:

Computer based testing using “digital ink”: Participatory design of a Tablet PC based assessment application for secondary education

Autor:

Panagiotis Siozos

George Palaigeorgiou

George Triantafyllakos

Theofanis Despotakis

Página:

811

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Mayo 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-05.txt

  • Documento número 983723
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The role of social presence in learner-centered communicative language learning using synchronous computer-mediated communication: Experimental study

Autor:

Masanori Yamada

Página:

820

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Mayo 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-05.txt

  • Documento número 983724
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Courseware development for semiconductor technology and its application into instruction

Autor:

Shu-chiao Tsai

Página:

834

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Mayo 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-05.txt

  • Documento número 983725
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Examining high-school students’ preferences toward learning environments, personal beliefs and concept learning in web-based contexts

Autor:

Fang-Ying Yang

Cheng-Chieh Chang

Página:

848

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Mayo 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-05.txt

  • Documento número 983726
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Information retention from PowerPoint™ and tradicional lectures

Autor:

April Savoy

Robert W. Proctor

Gavriel Salvendy

Página:

858

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Mayo 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-05.txt

  • Documento número 983727
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo