1. importsource = "03601315-2009-08.txt"
Se encontraron 57 resultados.
Artículo:

Information literacy skills: Teacher understandings and practice

Autor:

Elizabeth Probert

Página:

24

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Agosto 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-08.txt

  • Documento número 983733
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How indirect supportive digital help during and after solving physics problems can improve problem-solving abilities

Autor:

Henk J. Pol

Egbert G. Harskamp

Cor J.M. Suhre

Página:

34

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Agosto 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-08.txt

  • Documento número 983734
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Can the grammar of schooling be changed?

Autor:

Asunción Martínez Arbelaiz

José Miguel Correa Gorospe

Página:

51

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Agosto 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-08.txt

  • Documento número 983735
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A moderate constructivist e-learning instructional model evaluated on computer specialists

Autor:

Fernando Alonso

Daniel Manrique

José M. Viñes

Página:

57

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Agosto 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-08.txt

  • Documento número 983736
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teachers’ attitudes toward web-based professional development, with relation to Internet self-efficacy and beliefs about web-based learning

Autor:

Chia-Pin Kao

Chin-Chung Tsai

Página:

66

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Agosto 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-08.txt

  • Documento número 983737
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo