- importsource = "03601315-2009-08.txt"
- Artículo:
Information literacy skills: Teacher understandings and practice
- Autor:
Elizabeth Probert
- Página:
24
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-08.txt
- Documento número 983733
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How indirect supportive digital help during and after solving physics problems can improve problem-solving abilities
- Autor:
Henk J. Pol
Egbert G. Harskamp
Cor J.M. Suhre
- Página:
34
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-08.txt
- Documento número 983734
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Can the grammar of schooling be changed?
- Autor:
Asunción Martínez Arbelaiz
José Miguel Correa Gorospe
- Página:
51
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-08.txt
- Documento número 983735
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A moderate constructivist e-learning instructional model evaluated on computer specialists
- Autor:
Fernando Alonso
Daniel Manrique
José M. Viñes
- Página:
57
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-08.txt
- Documento número 983736
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers’ attitudes toward web-based professional development, with relation to Internet self-efficacy and beliefs about web-based learning
- Autor:
Chia-Pin Kao
Chin-Chung Tsai
- Página:
66
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-08.txt
- Documento número 983737
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo