1. importsource = "03601315-2011-03.txt"
Se encontraron 74 resultados.
Artículo:

A typology of young people’s Internet use: Implications for education.

Autor:

Eynon, Rebecca

Malmberg, Lars-Erik.

Página:

585

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984123
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Hofstede’s cultural dimensions to interpret cross-cultural blended teaching and learning.

Autor:

Cronjé, Johannes C..

Página:

596

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984124
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

“Games are made for fun”: Lessons on the effects of concept maps in the classroom use of computer games.

Autor:

Charsky, Dennis

Ressler, William.

Página:

604

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984125
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comparison of oral examination and electronic examination using paired multiple-choice questions.

Autor:

Ventouras, Errikos

Triantis, Dimos

Tsiakas, Panagiotis

Stergiopoulos, Charalampos.

Página:

616

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984126
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Measurement and evidence of computer-based task switching and multitasking by ‘Net Generation’ students.

Autor:

Judd, Terry

Kennedy, Gregor.

Página:

625

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984127
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo