- importsource = "03601315-2012-11.txt"
- Artículo:
Assessment of 21st century ICT skills in Chile: Test design and results from high school level students
- Autor:
Magdalena Claro, David D. Preiss, Ernesto San Martín, Ignacio Jara, J. Enrique Hinostroza, Susana Valenzuela, Flavio Cortes, Miguel Nussbaum
- Página:
1042
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984412
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An investigation of mobile learning readiness in higher education based on the theory of planned behavior
- Autor:
Jongpil Cheon, Sangno Lee, Steven M. Crooks, Jaeki Song
- Página:
1054
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984413
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Can we teach digital natives digital literacy?
- Autor:
Wan Ng
- Página:
1065
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984414
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Erratum to “The impact of Technology-Enabled Active Learning (TEAL) implementation on student performance and teachers' teaching in a high school context” [Comput. Educ. 59 (2012) 206–214]
- Autor:
Ruey S. Shieh
- Página:
1079
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984415
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo