- isn = "00144029"
- Artículo:
Maternal labeling of gifted children: effects on the sibling Relationship
- Autor:
Diane Hoekstra Tuttle
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-05.txt
- Documento número 1568760
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The perceived environment of special education classrooms for Adolescents: A revision of the classroom environment scale
- Autor:
Edison J. Trickett
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-05.txt
- Documento número 1568761
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining the validity of two measures for formative teaching: Reading aloud and maze
- Autor:
Joseph R. Jenkins
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-05.txt
- Documento número 1568762
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
“Flat” versus “Weighted” reimbursement formulas: A longitudinal analysis of statewide special education funding practices
- Autor:
Samuel Dempsey
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-05.txt
- Documento número 1568763
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrated learning: Explicit strategies and their role in problem- Solving instruction for students with learning disabilities
- Autor:
Maurice Hollingsworth
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-05.txt
- Documento número 1568764
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo