- isn = "1362-5276"
- Artículo:
Activity corner: two activities for practising the present perfect
- Autor:
Jon Marks
- Página:
48
- Sección:
Regular features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 747588
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Under the spotlight
- Resumen:
In this column Rose Senior explains why certain teaching techniques and class management strategies are effective, and identifies specific issues that can assist all language teacher in improving the quality of their teaching
- Página:
63
- Sección:
Regular features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 747589
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
It works in practice
- Resumen:
More tested lessons, suggestions, tips and techniques which have all worked for ETP readers. Try them our for yourself -and then send us your own contribution
- Página:
42
- Sección:
Regular features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 747590
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Scrapbook
- Resumen:
Gems, titbits, puzzles, foibles, quirks, bits and pieces, quotations, snippets, odds and ends, what your will
- Página:
56
- Sección:
Regular features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 747591
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing rapport
- Resumen:
Rose Senior sees rapport as a fundamental factor in successful Classroom teaching
- Página:
4
- Sección:
Main feature
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 1036635
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Enlace directo