- pub = ("International Journal on e-learning")
- Artículo:
Markers Assistant - A Software Solution for the Management of the Assessment Process
- Autor:
Jason Wells
- Página:
439
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
3
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-03.txt
- Documento número 224531
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
E-Learning: Encouraging International Perspectives. A Mexican - UK Comparative Case Study Analysis
- Autor:
Sandra Meredith
Martha Burkle
- Página:
469
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
4
- Año:
2006
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-04.txt
- Documento número 224532
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An Immune Agent for Web-Based AI Course
- Autor:
Tao Gong
Zixing Cai
- Página:
493
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
4
- Año:
2006
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-04.txt
- Documento número 224533
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Understanding the Dimensions of Virtual Teams
- Autor:
Seung-hee Lee
Curtis J. Bonk
Richard J. Magjuka
Bude Su
Xiaojing Liu
- Página:
507
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
4
- Año:
2006
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-04.txt
- Documento número 224534
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computer-Mediated Communication: A Meta-Analysis of Male and Female Attitudes and Behaviors
- Autor:
Qing Li
- Página:
525
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
4
- Año:
2006
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-04.txt
- Documento número 224535
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo