- pub = ("The Spanish Journal of Psychology")
- Artículo:
Prospective Teachers' Conceptions of Assessment: A Cross-Cultural Comparison
- Autor:
Gavin Brown
Ana Remesal
- Página:
75
- Publicación:
The Spanish Journal of Psychology
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2012
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2012-01.txt
- Documento número 713303
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Prediction of Adolescents doing Physical Activity after Completing Secondary Education
- Autor:
Juan Antonio Moreno Murcia
Elisa Huéscar Hernández
Eduardo Manuel Cervelló Gimeno
- Página:
90
- Publicación:
The Spanish Journal of Psychology
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2012
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2012-01.txt
- Documento número 713304
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Neuropsychological Evaluation of High-Risk Children from Birth to Seven Years of Age
- Autor:
Judith Nogueira Cruz
Carolina Laynez Rubio
Francisco Cruz Quintana
Miguel Pérez García
- Página:
101
- Publicación:
The Spanish Journal of Psychology
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2012
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2012-01.txt
- Documento número 713305
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Relationship between Early Lexical and Grammatical Development in Spanish: Evidence in Children with Different Linguistic Levels
- Autor:
Sonia Mariscal Altares
Carlos Gallego
- Página:
112
- Publicación:
The Spanish Journal of Psychology
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2012
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2012-01.txt
- Documento número 713306
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Family Functioning and Socioaffective Competencies of Children in the Beginning of Schooling
- Autor:
Patricia Simone Hammes
Maria Aparecida Crepaldi
Marc Bigras
- Página:
124
- Publicación:
The Spanish Journal of Psychology
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2012
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2012-01.txt
- Documento número 713307
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:43 a. m.
- Enlace directo