- pub = ("Educational Leadership")
- Artículo:
Call it the power of telephone technology, but the connections with parents are personal.
- Autor:
Lyn Chambers
- Página:
31
- Publicación:
EDUCATIONAL LEADERSHIP ISSN 00131784
- Volúmen:
56
- Número:
2
- Periodo:
OCTUBRE 1998
- SrcID:
1998-10LEA.TXT
- Documento número 1487100
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 10:43:06 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 10:43:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Private schools don't follow the same rules as public schools, this author contends.
- Autor:
Carol B. Furtwengler
- Página:
40
- Publicación:
EDUCATIONAL LEADERSHIP ISSN 00131784
- Volúmen:
56
- Número:
2
- Periodo:
OCTUBRE 1998
- SrcID:
1998-10LEA.TXT
- Documento número 1487101
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 10:43:06 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 10:43:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Democratizing Potential of Charter Schools.
- Autor:
Stacy Smith
- Página:
51
- Publicación:
EDUCATIONAL LEADERSHIP ISSN 00131784
- Volúmen:
56
- Número:
2
- Periodo:
OCTUBRE 1998
- SrcID:
1998-10LEA.TXT
- Documento número 1487102
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 10:43:06 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 10:43:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In England Whose Curriculum? A Conversation with Nicholas Tate
- Autor:
Carol Tell
- Página:
55
- Publicación:
EDUCATIONAL LEADERSHIP ISSN 00131784
- Volúmen:
56
- Número:
2
- Periodo:
OCTUBRE 1998
- SrcID:
1998-10LEA.TXT
- Documento número 1487103
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 10:43:06 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 10:43:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The head of England's chief curriculum department describes the Benefits and challenges that a national curriculum poses for students and educators.
- Página:
64
- Publicación:
EDUCATIONAL LEADERSHIP ISSN 00131784
- Volúmen:
56
- Número:
2
- Periodo:
OCTUBRE 1998
- SrcID:
1998-10LEA.TXT
- Documento número 1487104
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 10:43:06 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 10:43:06 a. m.
- Enlace directo