- pub = ("Educational Leadership")
- Artículo:
Growth Cycles of Brain and Mind.
- Autor:
Kurt W. Fischer
Samuel P. Rose
- Página:
56
- Publicación:
EDUCATIONAL LEADERSHIP ISSN 00131784
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
NOVIEMBRE 1998
- SrcID:
1998-11LEA.TXT
- Documento número 1487115
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 10:56:25 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 10:56:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Memory Lane Is a Two-Way Street
- Autor:
Marilee Sprenger
- Página:
65
- Publicación:
EDUCATIONAL LEADERSHIP ISSN 00131784
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
NOVIEMBRE 1998
- SrcID:
1998-11LEA.TXT
- Documento número 1487116
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 10:56:25 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 10:56:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reading Disability and the Brain Neurological research suggests that systematic phonics instruction can help many individuals overcome dyslexia.
- Autor:
Sally E. Shaywitz
Bennett A. Shaywitz
- Página:
6
- Publicación:
EDUCATIONAL LEADERSHIP ISSN 00131784
- Volúmen:
61
- Número:
6
- Periodo:
MARZO 2004
- SrcID:
2004-03LEA.txt
- Documento número 1487117
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:05:55 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:05:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Science of Reading Research The authors assert the primacy of peerreviewed, quantitative research in judging "what works" in reading.
- Autor:
G. Reid Lyon
Vinita Chhabra
- Página:
12
- Publicación:
EDUCATIONAL LEADERSHIP ISSN 00131784
- Volúmen:
61
- Número:
6
- Periodo:
MARZO 2004
- SrcID:
2004-03LEA.txt
- Documento número 1487118
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:05:55 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:05:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
False Claims About Literacy Development The National Reading Panel has made research mistakes of its own.
- Autor:
Stephen Krashen
- Página:
18
- Publicación:
EDUCATIONAL LEADERSHIP ISSN 00131784
- Volúmen:
61
- Número:
6
- Periodo:
MARZO 2004
- SrcID:
2004-03LEA.txt
- Documento número 1487119
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:05:55 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:05:55 a. m.
- Enlace directo