- importsource = "00131784-2009-09.txt"
- Artículo:
The Science Students Need to Know
- Autor:
James Trefil
- Resumen:
Scientific knowledge is the entry ticket to understanding the issues of the day
- Página:
28
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-09.txt
- Documento número 1025708
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Focusing the Digital Brain
- Autor:
Marilee Sprenger
- Resumen:
How to help tweens and teens deal with hyperconnectivity
- Página:
34
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-09.txt
- Documento número 1025709
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Clicking Across Cultures
- Autor:
Sandy Cutshall
- Resumen:
Through today's technologies, students learn new languages and develop global awareness
- Página:
40
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-09.txt
- Documento número 1025710
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching with Controversy
- Autor:
Susan Graseck
- Resumen:
How to teach students to weigh—and weigh in on—a range of views
- Página:
45
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-09.txt
- Documento número 1025711
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Well-Rounded Education for a Flat World
- Autor:
Richard H. Hersh
- Resumen:
The simplistic debate about content versus skills is moot in a world that demands both
- Página:
50
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-09.txt
- Documento número 1025712
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo