1. importsource = "00131784-2009-09.txt"
Se encontraron 60 resultados.
Artículo:

The Science Students Need to Know

Autor:

James Trefil

Resumen:

Scientific knowledge is the entry ticket to understanding the issues of the day

Página:

28

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-09.txt

  • Documento número 1025708
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Focusing the Digital Brain

Autor:

Marilee Sprenger

Resumen:

How to help tweens and teens deal with hyperconnectivity

Página:

34

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-09.txt

  • Documento número 1025709
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Clicking Across Cultures

Autor:

Sandy Cutshall

Resumen:

Through today's technologies, students learn new languages and develop global awareness

Página:

40

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-09.txt

  • Documento número 1025710
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching with Controversy

Autor:

Susan Graseck

Resumen:

How to teach students to weigh—and weigh in on—a range of views

Página:

45

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-09.txt

  • Documento número 1025711
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Well-Rounded Education for a Flat World

Autor:

Richard H. Hersh

Resumen:

The simplistic debate about content versus skills is moot in a world that demands both

Página:

50

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-09.txt

  • Documento número 1025712
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo