1. importsource = "00219584-2015-01.txt"
Se encontraron 80 resultados.
Artículo:

Biochemistry Instructors' Views toward Developing and Assessing Visual Literacy in Their Courses

Autor:

Kimberly J. Linenberger

Thomas A. Holme

Página:

23

Publicación:

Journal of ChemicalEducation

Volúmen:

92

Número:

1

Periodo:

Enero 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-01.txt

  • Documento número 1142457
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Impact of Guided-Inquiry-Based Instruction with a Writing and Reflection Emphasis on Chemistry Students' Critical Thinking Abilities

Autor:

Tanya Gupta

K. A. Burke

Akash Mehta

Página:

32

Publicación:

Journal of ChemicalEducation

Volúmen:

92

Número:

1

Periodo:

Enero 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-01.txt

  • Documento número 1142458
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

"On Course" for Supporting Expanded Participation and Improving Scientific Reasoning in Undergraduate Thesis Writing

Autor:

Jason E. Dowd

Christopher P. Roy

Robert J. Thompson

Página:

39

Publicación:

Journal of ChemicalEducation

Volúmen:

92

Número:

1

Periodo:

Enero 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-01.txt

  • Documento número 1142459
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Targeting the Development of Content Knowledge and Scientific Reasoning: Reforming College-Level Chemistry for Nonscience Majors

Autor:

Justin H. Carmel

Yasmin Jessa

Ellen J. Yezierski

Página:

46

Publicación:

Journal of ChemicalEducation

Volúmen:

92

Número:

1

Periodo:

Enero 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-01.txt

  • Documento número 1142460
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Demystifying the Chemistry Literature: Building Information Literacy in First-Year Chemistry Students through Student-Centered Learning and Experiment Design

Autor:

Margaret Bruehl

Denise Pan

Ignacio J. Ferrer-Vinent

Página:

52

Publicación:

Journal of ChemicalEducation

Volúmen:

92

Número:

1

Periodo:

Enero 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-01.txt

  • Documento número 1142461
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
  • Enlace directo