- pub = ("School Psychology International")
- Artículo:
Frances Mullen: her life and contributions to School Psychology
- Autor:
Thomas K. Fagan
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
20
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1999
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1999-08.txt
- Documento número 1634572
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Special Issue: Bullies and Victims: Prospective teachers’ attitudes toward bullying and victimization
- Autor:
Wendy M. Craig
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Febero 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-01.txt
- Documento número 1634573
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Observations of bullying in the playground and in the classroom
- Autor:
Wendy M. Craig
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Febero 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-01.txt
- Documento número 1634574
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How long before it hurts? An investigation into long-term bullying
- Autor:
Sonia Sharp
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Febero 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-01.txt
- Documento número 1634575
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Bullying as a Special case of aggression: procedures for cross-cultural assessment
- Autor:
Panayiotis Kalliotis
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Febero 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-01.txt
- Documento número 1634576
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo