- importsource = "00029505-2005-12.txt"
- Artículo:
Thermodynamic derivations of the mechanical equilibrium conditions for fluid surfaces
- Sub título:
Young’s and laplace’s equations
- Autor:
P. Roura
- Página:
1139
- Sección:
Papers
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
73
- Número:
12
- Periodo:
December 2005
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2005-12.txt
- Documento número 839987
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Simple analytical models of gravitational collapse
- Autor:
R.J.Adler
J. D. Bjorken
P. Chen
- Página:
1148
- Sección:
Papers
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
73
- Número:
12
- Periodo:
December 2005
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2005-12.txt
- Documento número 839988
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Simple derivation of general fierz-type identities
- Autor:
C. C. Nishi
- Página:
1160
- Sección:
Papers
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
73
- Número:
12
- Periodo:
December 2005
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2005-12.txt
- Documento número 839989
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student understanding of induced current
- Autor:
Heidi V. Mauk
Dan Hingley
- Resumen:
Using tutorials in introductory physics to teach electricity and magnetism
- Página:
1164
- Sección:
Physics education research section
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
73
- Número:
12
- Periodo:
December 2005
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2005-12.txt
- Documento número 839990
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interpreting FCI scores
- Autor:
Vicent P. Coletta
Jeffrey A. Phillips
- Resumen:
Normalized gain, preinstruction scores, and scientific reasoning ability
- Página:
1164
- Sección:
Physics education research section
- Publicación:
American Journal Of Physics
- Volúmen:
73
- Número:
12
- Periodo:
December 2005
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2005-12.txt
- Documento número 839991
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:48 a. m.
- Enlace directo