- importsource = "00029505-2010-07.txt"
- Artículo:
Metacenter and ship stability
- Autor:
Jacques Mégel
Janis Kliava
- Página:
738
- Sección:
Papers
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
07
- Periodo:
Julio 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-07.txt
- Documento número 911469
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Helping students learn effective problem solving strategies by reflecting with peers
- Autor:
Andrew Mason
Chandralekha Singh
- Página:
784
- Sección:
Papers
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
07
- Periodo:
Julio 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-07.txt
- Documento número 911470
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Impact of multimedia learning modules on an introductory course on electricity and magnetism
- Autor:
Timothy Stelzer
David T. Brookes
Gary Gladding
José P. Mestre
- Página:
755
- Sección:
Physics and education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
07
- Periodo:
Julio 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-07.txt
- Documento número 911471
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do advanced physics students learn from their mistakes without explicit intervention?
- Autor:
Andrew Mason
Chandralekha Singh
- Página:
760
- Sección:
Physics and education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
07
- Periodo:
Julio 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-07.txt
- Documento número 911472
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What happens between pre- and post-tests: Multiple measurements of student understanding during an introductory physics course
- Autor:
Andrew F. Heckler
Eleanor C. Sayre
- Página:
768
- Sección:
Physics and education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
07
- Periodo:
Julio 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-07.txt
- Documento número 911473
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Enlace directo