1. importsource = "00031305-2006-01.txt"
Se encontraron 60 resultados.
Artículo:

Undergraduate statistical education

Autor:

S. S. Wilks

Página:

39

Sección:

History corner

Publicación:

American Statistician, The

Volúmen:

60

Número:

1

Periodo:

February 2006

ISSN:

00031305

SrcID:

00031305-2006-01.txt

  • Documento número 840178
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Professor C. R. Mudgeon and the “order”, or writing regression questions so that students do not need a calculator

Autor:

John F. Monohan

Página:

50

Sección:

Teacher’s corner

Publicación:

American Statistician, The

Volúmen:

60

Número:

1

Periodo:

February 2006

ISSN:

00031305

SrcID:

00031305-2006-01.txt

  • Documento número 840179
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Being Warren buffett

Autor:

Dean P. Foster

Robert A. Stine

Resumen:

A classroom simulation of risk and wealth when investing in the stock market

Página:

53

Sección:

Teacher’s corner

Publicación:

American Statistician, The

Volúmen:

60

Número:

1

Periodo:

February 2006

ISSN:

00031305

SrcID:

00031305-2006-01.txt

  • Documento número 840180
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The PDF of a function of a random variable

Autor:

James A. Hanley

Dana Teltsch

Resumen:

Teaching its structure by transforming formalism into intuition

Página:

61

Sección:

Teacher’s corner

Publicación:

American Statistician, The

Volúmen:

60

Número:

1

Periodo:

February 2006

ISSN:

00031305

SrcID:

00031305-2006-01.txt

  • Documento número 840181
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using a two-player coin game paradox in the classroom

Autor:

Jonathan J. Shuster

Página:

68

Sección:

Teacher’s corner

Publicación:

American Statistician, The

Volúmen:

60

Número:

1

Periodo:

February 2006

ISSN:

00031305

SrcID:

00031305-2006-01.txt

  • Documento número 840182
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
  • Enlace directo