- importsource = "00031305-2006-01.txt"
- Artículo:
Undergraduate statistical education
- Autor:
S. S. Wilks
- Página:
39
- Sección:
History corner
- Publicación:
American Statistician, The
- Volúmen:
60
- Número:
1
- Periodo:
February 2006
- ISSN:
00031305
- SrcID:
00031305-2006-01.txt
- Documento número 840178
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Professor C. R. Mudgeon and the “order”, or writing regression questions so that students do not need a calculator
- Autor:
John F. Monohan
- Página:
50
- Sección:
Teacher’s corner
- Publicación:
American Statistician, The
- Volúmen:
60
- Número:
1
- Periodo:
February 2006
- ISSN:
00031305
- SrcID:
00031305-2006-01.txt
- Documento número 840179
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Being Warren buffett
- Autor:
Dean P. Foster
Robert A. Stine
- Resumen:
A classroom simulation of risk and wealth when investing in the stock market
- Página:
53
- Sección:
Teacher’s corner
- Publicación:
American Statistician, The
- Volúmen:
60
- Número:
1
- Periodo:
February 2006
- ISSN:
00031305
- SrcID:
00031305-2006-01.txt
- Documento número 840180
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The PDF of a function of a random variable
- Autor:
James A. Hanley
Dana Teltsch
- Resumen:
Teaching its structure by transforming formalism into intuition
- Página:
61
- Sección:
Teacher’s corner
- Publicación:
American Statistician, The
- Volúmen:
60
- Número:
1
- Periodo:
February 2006
- ISSN:
00031305
- SrcID:
00031305-2006-01.txt
- Documento número 840181
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using a two-player coin game paradox in the classroom
- Autor:
Jonathan J. Shuster
- Página:
68
- Sección:
Teacher’s corner
- Publicación:
American Statistician, The
- Volúmen:
60
- Número:
1
- Periodo:
February 2006
- ISSN:
00031305
- SrcID:
00031305-2006-01.txt
- Documento número 840182
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:49 a. m.
- Enlace directo