- importsource = "00093920-2001-04.txt"
- Artículo:
Learning Words from Knowledgeable versus Ignorant Speakers: Links Between Preschoolers' Theory of Mind and Semantic Development
- Autor:
Mark A. Sabbagh
Dare A. Baldwin
- Página:
1054
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
72
- Número:
4
- Periodo:
Julio – Agosto 2001
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2001-04.txt
- Documento número 750640
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Prior Knowledge and Exemplar Encoding in Children's Concept Acquisition
- Autor:
Catherine A. Carmichael
Brett K. Hayes
- Página:
1071
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
72
- Número:
4
- Periodo:
Julio – Agosto 2001
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2001-04.txt
- Documento número 750641
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Development of Self-Regulation in the First Four Years of Life
- Autor:
Grazyna Kochanska
Katherine C. Coy
Kathleen T. Murray
- Página:
1091
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
72
- Número:
4
- Periodo:
Julio – Agosto 2001
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2001-04.txt
- Documento número 750642
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Relations of Regulation and Emotionality to Children's Externalizing and Internalizing Problem Behavior
- Autor:
Nancy Eisenberg
Amanda Cumberland
Tracy L. Spinrad
Richard A. Fabes
- Página:
1112
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
72
- Número:
4
- Periodo:
Julio – Agosto 2001
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2001-04.txt
- Documento número 750643
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Peer Group as a Context for the Development of Young Adolescent Motivation and Achievement
- Autor:
Allison M. Ryan
- Página:
1135
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
72
- Número:
4
- Periodo:
Julio – Agosto 2001
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2001-04.txt
- Documento número 750644
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Enlace directo