- importsource = "00131784-2006-10.txt"
- Artículo:
For the Sake of Argument
- Autor:
Alex Hernandez
Melissa Aul Kaplan
Robert Schwartz
- Resumen:
A charter school produces high achievers by teaching the laws of logic and rhetoric.
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 792665
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Trait Lady Speaks Up
- Autor:
Ruth Culham
- Resumen:
Although not a quick fix, the 6+1 Traits model is an excellent way to focus on writing essentials.
- Página:
53
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 792666
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What Are You Thinking?
- Autor:
Katie Wood Ray
- Resumen:
Primary school children learn early on to voice their thoughts.
- Página:
58
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 792667
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Think Before You Write
- Autor:
Joanna Hawkins
- Resumen:
When students' papers showed little understanding of the topics, teachers reversed the order of their assignments.
- Página:
63
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 792668
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In the Company of Critical Thinkers
- Autor:
ReLeah Lent
- Resumen:
Study groups that discuss school policies, historical events, and environmental issues build shared literacy experiences.
- Página:
68
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 792669
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Enlace directo