1. importsource = "00131784-2006-10.txt"
Se encontraron 76 resultados.
Artículo:

For the Sake of Argument

Autor:

Alex Hernandez

Melissa Aul Kaplan

Robert Schwartz

Resumen:

A charter school produces high achievers by teaching the laws of logic and rhetoric.

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 792665
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Trait Lady Speaks Up

Autor:

Ruth Culham

Resumen:

Although not a quick fix, the 6+1 Traits model is an excellent way to focus on writing essentials.

Página:

53

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 792666
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What Are You Thinking?

Autor:

Katie Wood Ray

Resumen:

Primary school children learn early on to voice their thoughts.

Página:

58

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 792667
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Think Before You Write

Autor:

Joanna Hawkins

Resumen:

When students' papers showed little understanding of the topics, teachers reversed the order of their assignments.

Página:

63

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 792668
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

In the Company of Critical Thinkers

Autor:

ReLeah Lent

Resumen:

Study groups that discuss school policies, historical events, and environmental issues build shared literacy experiences.

Página:

68

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 792669
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
  • Enlace directo