- importsource = "00131784-2007-12.txt"
 
- Artículo:
 Assessing What Matters
- Autor:
 Robert J. Sternberg
- Resumen:
 Worthy assessments drive students to value being creative, analytical, practical, and wise.
- Página:
 20
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 65
- Número:
 4
- Periodo:
 diciembre 2007 – enero 2008
- ISSN:
 00131784 TEM Informative Assessment
- SrcID:
 00131784-2007-12.txt
- Documento número 1025490
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The Rest of the Story
- Autor:
 Thomas R. Guskey
- Resumen:
 What happens after assessment? Effective correctives include tutoring, cooperative teams, and alternative texts.
- Página:
 28
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 65
- Número:
 4
- Periodo:
 diciembre 2007 – enero 2008
- ISSN:
 00131784 TEM Informative Assessment
- SrcID:
 00131784-2007-12.txt
- Documento número 1025491
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Changing Classroom Practice
- Autor:
 Dylan Wiliam
- Resumen:
 Teacher learning communities can help educators transform their day-to-day practice.
- Página:
 36
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 65
- Número:
 4
- Periodo:
 diciembre 2007 – enero 2008
- ISSN:
 00131784 TEM Informative Assessment
- SrcID:
 00131784-2007-12.txt
- Documento número 1025492
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Data in the Driver's Seat
- Autor:
 Paul Bambrick-Santoyo
- Resumen:
 How one district used data from interim assessments to improve achievement.
- Página:
 43
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 65
- Número:
 4
- Periodo:
 diciembre 2007 – enero 2008
- ISSN:
 00131784 TEM Informative Assessment
- SrcID:
 00131784-2007-12.txt
- Documento número 1025493
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The Road Less Traveled
- Autor:
 Chris W. Gallagher
Suzanne Ratzlaff
- Resumen:
 Nebraska shows how a system of local assessments can make all the difference.
- Página:
 48
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 65
- Número:
 4
- Periodo:
 diciembre 2007 – enero 2008
- ISSN:
 00131784 TEM Informative Assessment
- SrcID:
 00131784-2007-12.txt
- Documento número 1025494
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Enlace directo