- importsource = "00131784-2008-04.txt"
 
- Artículo:
 Mission Possible
- Autor:
 Terry B. Grier
Amy A. Holcombe
- Resumen:
 This school system presents its program for recruiting and retaining teachers at challenging schools.
- Página:
 25
- Sección:
 Poverty and Learning
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 65
- Número:
 7
- Periodo:
 Abril 2008
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2008-04.txt
- Documento número 1025551
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The Myth of the "Culture of Poverty"
- Autor:
 Paul Gorski
- Resumen:
 Believing that poor people are different from those with higher incomes is dangerous and wrong.
- Página:
 32
- Sección:
 Poverty and Learning
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 65
- Número:
 7
- Periodo:
 Abril 2008
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2008-04.txt
- Documento número 1025552
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Centers of Hope
- Autor:
 Joy G. Dryfoos
- Resumen:
 Full-service schools combat the effects of poverty.
- Página:
 32
- Sección:
 Poverty and Learning
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 65
- Número:
 7
- Periodo:
 Abril 2008
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2008-04.txt
- Documento número 1025553
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 A Full-Service School Fulfills Its Promise
- Autor:
 Eileen Santiago
JoAnne Ferrara
Marty Blank
- Resumen:
 A New York school formed partnerships to establish health care services, family counseling, parent outreach, and more.
- Página:
 44
- Sección:
 Poverty and Learning
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 65
- Número:
 7
- Periodo:
 Abril 2008
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2008-04.txt
- Documento número 1025554
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Nine Powerful Practices
- Autor:
 Ruby Payne
- Resumen:
 How to teach the hidden rules of school
- Página:
 48
- Sección:
 Poverty and Learning
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 65
- Número:
 7
- Periodo:
 Abril 2008
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2008-04.txt
- Documento número 1025555
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
 - Enlace directo