- importsource = "00219584-2012-11.txt"
- Artículo:
Up the Garden Path: A Chemical Trail through the Cambridge University Botanic Garden
- Autor:
Gary M. Battle
Gwenda O. Kyd
Colin R. Groom
- Página:
1390
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-11.txt
- Documento número 1141616
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Adaptive Instructional Aids for Teaching a Blind Student in a Nonmajors College Chemistry Course
- Autor:
Debra Boyd-Kimball
- Página:
1395
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-11.txt
- Documento número 1141617
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Applied Computational Chemistry for the Blind and Visually Impaired
- Autor:
Henry B. Wedler
Sarah R. Cohen
Rebecca L. Davis
- Página:
1400
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-11.txt
- Documento número 1141618
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
On the Least-Squares Fitting of Slater-Type Orbitals with Gaussians: Reproduction of the STO-NG Fits Using Microsoft Excel and Maple
- Autor:
Cory C. Pye
Colin J. Mercer
- Página:
1405
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-11.txt
- Documento número 1141619
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using a Spreadsheet Scroll Bar to Solve Equilibrium Concentrations
- Autor:
Andrés Raviolo
- Página:
1411
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-11.txt
- Documento número 1141620
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:35 a. m.
- Enlace directo