- importsource = "00219584-2014-08.txt"
 
- Artículo:
 Review of Molecules and the Chemical Bond, Volumes I and II
- Autor:
 Jeffrey Kovac
- Página:
 1105
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 91
- Número:
 8
- Periodo:
 Agosto 2014
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2014-08.txt
- Documento número 1142248
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The Kimball Free-Cloud Model: A Failed Innovation in Chemical Education?
- Autor:
 William B. Jensen
- Página:
 1106
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 91
- Número:
 8
- Periodo:
 Agosto 2014
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2014-08.txt
- Documento número 1142249
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Humanizing Chemistry Education: From Simple Contextualization to Multifaceted Problematization
- Autor:
 Jesper Sjöström
Vicente Talanquer
- Página:
 1125
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 91
- Número:
 8
- Periodo:
 Agosto 2014
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2014-08.txt
- Documento número 1142250
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The Development of the Redox Concept Inventory as a Measure of Students’ Symbolic and Particulate Redox Understandings and Confidence
- Autor:
 Alexandra R. Brandriet
Stacey Lowery Bretz
- Página:
 1132
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 91
- Número:
 8
- Periodo:
 Agosto 2014
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2014-08.txt
- Documento número 1142251
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Investigating Faculty Familiarity with Assessment Terminology by Applying Cluster Analysis To Interpret Survey Data
- Autor:
 Jeffrey R. Raker
Thomas A. Holme
- Página:
 1145
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 91
- Número:
 8
- Periodo:
 Agosto 2014
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2014-08.txt
- Documento número 1142252
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Enlace directo