- importsource = "00219584-2015-08.txt"
- Artículo:
- Wildfires in the Lab: Simple Experiment and Models for the Exploration of Excitable Dynamics 
- Autor:
- Christian Punckt - Pablo S. Bodega - Prabha Kaira 
- Página:
- 1330 
- Publicación:
- Journal of Chemical Education 
- Volúmen:
- 92 
- Número:
- 8 
- Periodo:
- Agosto 2015 
- ISSN:
- 00219584 
- SrcID:
- 00219584-2015-08.txt 
- Documento número 1142682
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Virtual and Printed 3D Models for Teaching Crystal Symmetry and Point Groups 
- Autor:
- Lluís Casas - Eugènia Estop 
- Página:
- 1338 
- Publicación:
- Journal of Chemical Education 
- Volúmen:
- 92 
- Número:
- 8 
- Periodo:
- Agosto 2015 
- ISSN:
- 00219584 
- SrcID:
- 00219584-2015-08.txt 
- Documento número 1142683
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Adapting Advanced Inorganic Chemistry Lecture and Laboratory Instruction for a Legally Blind Student 
- Autor:
- John R. Miecznikowski - Matthew J. Guberman-Pfeffer - Elizabeth E. Butrick 
- Página:
- 1344 
- Publicación:
- Journal of Chemical Education 
- Volúmen:
- 92 
- Número:
- 8 
- Periodo:
- Agosto 2015 
- ISSN:
- 00219584 
- SrcID:
- 00219584-2015-08.txt 
- Documento número 1142684
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Exploring Perspectives and Identifying Potential Challenges Encountered with Crime Scene Investigations when Developing Chemistry Curricula 
- Autor:
- A Bakarr Kanu - Megan Pajski - Machelle Hartman 
- Página:
- 1353 
- Publicación:
- Journal of Chemical Education 
- Volúmen:
- 92 
- Número:
- 8 
- Periodo:
- Agosto 2015 
- ISSN:
- 00219584 
- SrcID:
- 00219584-2015-08.txt 
- Documento número 1142685
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- The Chemistry of Cat Litter: Activities for High School Students To Evaluate a Commercial Product’s Properties and Claims Using the Tools of Chemistry 
- Autor:
- Teresa Celestino - Fabio Marchetti 
- Página:
- 1359 
- Publicación:
- Journal of Chemical Education 
- Volúmen:
- 92 
- Número:
- 8 
- Periodo:
- Agosto 2015 
- ISSN:
- 00219584 
- SrcID:
- 00219584-2015-08.txt 
- Documento número 1142686
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 