- importsource = "00219584-2016-01.txt"
 
- Artículo:
 Transitioning from Expository Laboratory Experiments to Course-Based Undergraduate Research in General Chemistry
- Autor:
 Ted M. Clark
Rebecca Ricciardo
Tyler Weaver
- Página:
 56
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-01.txt
- Documento número 1142863
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Encouraging Higher-Order Thinking in General Chemistry by Scaffolding Student Learning Using Marzano’s Taxonomy
- Autor:
 Santiago Toledo
Justin M. Dubas
- Página:
 64
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-01.txt
- Documento número 1142864
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Representation and Analysis of Chemistry Core Ideas in Science Education Standards between China and the United States
- Autor:
 Yanan Wang
Hualin Bi
- Página:
 70
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-01.txt
- Documento número 1142865
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Identifying Liquid–Gas System Misconceptions and Addressing Them Using a Laboratory Exercise on Pressure–Temperature Diagrams of a Mixed Gas Involving Liquid–Vapor Equilibrium
- Autor:
 Masahiro Yoshikawa
Nobuyoshi Koga
- Página:
 79
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-01.txt
- Documento número 1142866
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Chemistry Writing Instruction and Training: Implementing a Comprehensive Approach to Improving Student Communication Skills
- Autor:
 Alexander F. Stewart
Andrea L. Williams
Jennifer Lofgreen
- Página:
 86
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-01.txt
- Documento número 1142867
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
 - Enlace directo