- importsource = "00219584-2016-01.txt"
- Artículo:
Transitioning from Expository Laboratory Experiments to Course-Based Undergraduate Research in General Chemistry
- Autor:
Ted M. Clark
Rebecca Ricciardo
Tyler Weaver
- Página:
56
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-01.txt
- Documento número 1142863
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Encouraging Higher-Order Thinking in General Chemistry by Scaffolding Student Learning Using Marzano’s Taxonomy
- Autor:
Santiago Toledo
Justin M. Dubas
- Página:
64
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-01.txt
- Documento número 1142864
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Representation and Analysis of Chemistry Core Ideas in Science Education Standards between China and the United States
- Autor:
Yanan Wang
Hualin Bi
- Página:
70
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-01.txt
- Documento número 1142865
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Identifying Liquid–Gas System Misconceptions and Addressing Them Using a Laboratory Exercise on Pressure–Temperature Diagrams of a Mixed Gas Involving Liquid–Vapor Equilibrium
- Autor:
Masahiro Yoshikawa
Nobuyoshi Koga
- Página:
79
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-01.txt
- Documento número 1142866
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemistry Writing Instruction and Training: Implementing a Comprehensive Approach to Improving Student Communication Skills
- Autor:
Alexander F. Stewart
Andrea L. Williams
Jennifer Lofgreen
- Página:
86
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-01.txt
- Documento número 1142867
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo