1. importsource = "00219584-2016-01.txt"
Se encontraron 74 resultados.
Artículo:

Transitioning from Expository Laboratory Experiments to Course-Based Undergraduate Research in General Chemistry

Autor:

Ted M. Clark

Rebecca Ricciardo

Tyler Weaver

Página:

56

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

1

Periodo:

Enero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-01.txt

  • Documento número 1142863
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Encouraging Higher-Order Thinking in General Chemistry by Scaffolding Student Learning Using Marzano’s Taxonomy

Autor:

Santiago Toledo

Justin M. Dubas

Página:

64

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

1

Periodo:

Enero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-01.txt

  • Documento número 1142864
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Representation and Analysis of Chemistry Core Ideas in Science Education Standards between China and the United States

Autor:

Yanan Wang

Hualin Bi

Página:

70

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

1

Periodo:

Enero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-01.txt

  • Documento número 1142865
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Identifying Liquid–Gas System Misconceptions and Addressing Them Using a Laboratory Exercise on Pressure–Temperature Diagrams of a Mixed Gas Involving Liquid–Vapor Equilibrium

Autor:

Masahiro Yoshikawa

Nobuyoshi Koga

Página:

79

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

1

Periodo:

Enero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-01.txt

  • Documento número 1142866
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Chemistry Writing Instruction and Training: Implementing a Comprehensive Approach to Improving Student Communication Skills

Autor:

Alexander F. Stewart

Andrea L. Williams

Jennifer Lofgreen

Página:

86

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

1

Periodo:

Enero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-01.txt

  • Documento número 1142867
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo