- importsource = "00219584-2016-02.txt"
- Artículo:
Heteronuclear Multidimensional Protein NMR in a Teaching Laboratory
- Autor:
Nathan T. Wright
- Página:
287
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 1142902
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching Inorganic Photophysics and Photochemistry with Three Ruthenium(II) Polypyridyl Complexes: A Computer-Based Exercise
- Autor:
Claudio Garino
Alessio Terenzi
Giampaolo Barone
- Página:
292
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 1142903
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Mathematical Software To Introduce Fourier Transforms in Physical Chemistry To Develop Improved Understanding of Their Applications in Analytical Chemistry
- Autor:
Tierney C. Miller
John N. Richardson
Jeb S. Kegerreis
- Página:
299
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 1142904
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Isothermal Titration Calorimetry Can Provide Critical Thinking Opportunities
- Autor:
Dale E. Moore
David R. Goode
Caryn S. Seney
- Página:
304
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 1142905
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Nature or Naughty: Bringing “Deflategate” to the High School Chemistry Classroom
- Autor:
Elizabeth J. Megonigal
- Página:
311
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 1142906
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo