1. importsource = "03601315-2008-11.txt"
Se encontraron 84 resultados.
Artículo:

Audience, integrity, and the living document: eFolio Minnesota and lifelong and lifewide learning with ePortfolios

Autor:

Darren Cambridge

Página:

1227

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 797308
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Web-based quiz-game-like formative assessment: Development and evaluation

Autor:

Tzu-Hua Wang

Página:

1247

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 797309
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Networking relations of using ICT within a teacher community

Autor:

Essi Ryymin

Tuire Palonen

Kai Hakkarainen

Página:

1264

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 797310
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An algorithm for automatic checking of exercises in a dynamic geometry system: iGeom

Autor:

Seiji Isotani

Leônidas de Oliveira Brandão

Página:

1283

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 797311
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A formative analysis of individual differences in the effectiveness of learning objects in secondary school

Autor:

Robin H. Kay

Liesel Knaack

Página:

1304

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 797312
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo