- importsource = "03601315-2009-05.txt"
Se encontraron 48 resultados.
- Artículo:
The timing of online lecture slide availability and its effect on attendance, participation, and exam performance
- Autor:
Kimberley A. Babb
Craig Ross
- Página:
868
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-05.txt
- Documento número 983728
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using online annotations to support error correction and corrective feedback
- Autor:
Shiou-Wen Yeh
Jia-Jiunn Lo
- Página:
882
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-05.txt
- Documento número 983729
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Empirical user studies inform the design of an e-notetaking and information assimilation system for students in higher education
- Autor:
Yolanda Jacobs Reimer
Erin Brimhall
Chen Cao
Kevin O’Reilly
- Página:
893
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-05.txt
- Documento número 983730
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo