1. importsource = "03601315-2009-08.txt"
Se encontraron 57 resultados.
Artículo:

Investigating the impact of video games on high school students’ engagement and learning about genetics

Autor:

Leonard A. Annetta

James Minogue

Shawn Y. Holmes

Página:

74

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Agosto 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-08.txt

  • Documento número 983738
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring the relationship between Internet ethics in university students and the big five model of personality

Autor:

Nor Shahriza Abdul Karim

Nurul Hidayah Ahmad Zamzuri

Yakinah Muhamad Nor

Página:

86

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Agosto 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-08.txt

  • Documento número 983739
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Qualitative findings of students’ perception on practice of self-regulated strategies in online community discussion

Autor:

Vighnarajah

Su Luan Wong

Kamariah Abu Bakar

Página:

94

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Agosto 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-08.txt

  • Documento número 983740
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Cousins Virtual Jane and Virtual Joe, extraordinary virtual helpers

Autor:

Seugnet Blignaut

Lynette Nagel

Página:

104

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Agosto 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-08.txt

  • Documento número 983741
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The impact of an innovative instructional intervention on the acquisition of oral presentation skills in higher education

Autor:

Luc De Grez

Martin Valcke

Irene Roozen

Página:

112

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Agosto 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-08.txt

  • Documento número 983742
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
  • Enlace directo