- importsource = "03601315-2009-08.txt"
 
- Artículo:
 Investigating the impact of video games on high school students’ engagement and learning about genetics
- Autor:
 Leonard A. Annetta
James Minogue
Shawn Y. Holmes
- Página:
 74
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 53
- Número:
 2
- Periodo:
 Agosto 2009
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2009-08.txt
- Documento número 983738
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Exploring the relationship between Internet ethics in university students and the big five model of personality
- Autor:
 Nor Shahriza Abdul Karim
Nurul Hidayah Ahmad Zamzuri
Yakinah Muhamad Nor
- Página:
 86
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 53
- Número:
 2
- Periodo:
 Agosto 2009
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2009-08.txt
- Documento número 983739
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Qualitative findings of students’ perception on practice of self-regulated strategies in online community discussion
- Autor:
 Vighnarajah
Su Luan Wong
Kamariah Abu Bakar
- Página:
 94
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 53
- Número:
 2
- Periodo:
 Agosto 2009
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2009-08.txt
- Documento número 983740
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Cousins Virtual Jane and Virtual Joe, extraordinary virtual helpers
- Autor:
 Seugnet Blignaut
Lynette Nagel
- Página:
 104
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 53
- Número:
 2
- Periodo:
 Agosto 2009
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2009-08.txt
- Documento número 983741
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The impact of an innovative instructional intervention on the acquisition of oral presentation skills in higher education
- Autor:
 Luc De Grez
Martin Valcke
Irene Roozen
- Página:
 112
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 53
- Número:
 2
- Periodo:
 Agosto 2009
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2009-08.txt
- Documento número 983742
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
 - Enlace directo