1. importsource = "03601315-2010-04.txt"
Se encontraron 66 resultados.
Artículo:

Exploring creative thinking in graphically mediated synchronous dialogues

Autor:

Rupert Wegerif

Bruce M. McLaren

Marian Chamrada

Oliver Scheuer

Página:

613

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

3

Periodo:

Abril 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-04.txt

  • Documento número 983888
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The role of physical representations in solving number problems: A comparison of young children’s use of physical and virtual materials

Autor:

Andrew Manches

Claire O’Malley

Steve Benford

Página:

622

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

3

Periodo:

Abril 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-04.txt

  • Documento número 983889
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Not all wizards are from Oz: Iterative design of intelligent learning environments by communication capacity tapering

Autor:

Manolis Mavrikis

Sergio Gutierrez-Santos

Página:

641

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

3

Periodo:

Abril 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-04.txt

  • Documento número 983890
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Cognitive learning efficiency through the use of design patterns in teaching

Autor:

Gwendolyn Kolfschoten

Stephan Lukosch

Alexander Verbraeck

Edwin Valentin

Página:

652

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

3

Periodo:

Abril 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-04.txt

  • Documento número 983891
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Layered learning design: Towards an integration of learning design and learning object perspectives

Autor:

Tom Boyle

Página:

661

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

3

Periodo:

Abril 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-04.txt

  • Documento número 983892
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Enlace directo