1. isn = "03054985"
Se encontraron 546 resultados.
Artículo:

Ecclesiastical and religious factors which preserved Christian and traditional forms of education for citizenship in English schools, 1934-1944

Autor:

R. J. K. Freathy

Página:

367

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

3

Periodo:

Julio 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-03.txt

  • Documento número 332885
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects and side effects of inspections and accountability in education: an overview of empirical studies

Autor:

Inge F. de Wolf

Frans J. G. Janssens

Página:

379

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

3

Periodo:

Julio 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-03.txt

  • Documento número 332886
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning in and across the professions

Autor:

Katharine Burn

Anne Edwards

Página:

397

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-04.txt

  • Documento número 332887
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning from other people in the workplace

Autor:

Michael Eraut

Página:

403

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-04.txt

  • Documento número 332888
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Variations in the conditions for teachers' professional learning and development: sustaining commitment and effectiveness over a career

Autor:

Christopher Day

Qing Gu

Página:

423

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-04.txt

  • Documento número 332889
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo