- isn = "1362-5276"
- Artículo:
From theme to thesis… and beyond
- Resumen:
Charles Jannuzi makes essay writing easier with collaborative mapping of ideas and vocabulary
- Página:
8
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 1036636
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Perfect Match
- Resumen:
Kent Hill offers two conversation activities to get students talking
- Página:
12
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 1036637
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Painting the classroom pink (or salmon)
- Resumen:
Peter Viney sets out to decide what colours to teach
- Página:
17
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 1036638
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Getting to grips with genre (2)
- Autor:
Sian Morgan
- Resumen:
Differing cultural expectations can pose difficulties for inexperienced writers, so they need to be made aware of these
- Página:
19
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 1036639
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The lazy mouth trick
- Resumen:
Yen-Ling Teresa Ting suggets a strategy for helping students withthe pronunciations of suffixes
- Página:
24
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 1036640
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Enlace directo