- pub = ("English Teaching Professional")
- Artículo:
Eye on the classroom
- Resumen:
John Hughes starts a new series on observing teachers at work
- Página:
8
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
57
- Periodo:
Julio 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-04.txt
- Documento número 144994
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The perfect way to unpack your baggage
- Resumen:
Susan Doran delves into her rucksack to teach the present perfect
- Página:
10
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
57
- Periodo:
Julio 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-04.txt
- Documento número 144995
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning for life
- Resumen:
Miguel Witte Stucht finds that neuroscience has a lot to offer the language teacher
- Página:
13
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
57
- Periodo:
Julio 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-04.txt
- Documento número 144996
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Words as signposts
- Resumen:
Paul Bress looks further than the sentence
- Página:
16
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
57
- Periodo:
Julio 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-04.txt
- Documento número 144997
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Scaffolding
- Resumen:
Vesna Nikolic structures her teaching to help build listening skills
- Página:
18
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
57
- Periodo:
Julio 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-04.txt
- Documento número 144998
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
- Enlace directo