1. pub = ("School Psychology International")
Se encontraron 472 resultados.
Artículo:

Attitudes Towards Integration: An Exploratory Method For Use With Professional Groups

Autor:

Frank J. O’ Hagan

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

9

Número:

1

Periodo:

Febrero 1988

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1988-01.txt

  • Documento número 1569603
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Stress And The School Psychgologist: A Comparison Of Potential Stressors In The Professional Lives Of School Psychologists In Three Continents

Autor:

Robert L. Burden

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

9

Número:

1

Periodo:

Febrero 1988

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1988-01.txt

  • Documento número 1569604
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Consumer Expectations Of Psychological Service Delivery In An English Local Education Authority: This Paper Describes The Use Of A School Expectations Questionnaire As Part Of A Psychological Service Reorganization

Autor:

P. E. Wastt

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

9

Número:

2

Periodo:

Mayo 1988

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1988-02.txt

  • Documento número 1569605
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Descriptive Study Of Psychological Service Delivery In Selected Rural School Settings: This Investigations Utilized Qualitative Methods To Provide In Depth Information Regarding The Nature And Scope Of Problems Faced By Rural School Psychologists In A Diverse Array Of Settings

Autor:

James McLeskey

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

9

Número:

2

Periodo:

Mayo 1988

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1988-02.txt

  • Documento número 1569606
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Time Contracting Educational Psychologists’ Visits To Secondary Schools: Working At Marking It Work: This Articles The Rationale Forwarded By UK Practitioners For Incorporating The Contracting Into Their System Of Service Delivery

Autor:

Paul Phillips

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

9

Número:

2

Periodo:

Mayo 1988

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1988-02.txt

  • Documento número 1569607
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo