- pub = ("School Psychology International")
- Artículo:
Attitudes Towards Integration: An Exploratory Method For Use With Professional Groups
- Autor:
Frank J. O’ Hagan
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1569603
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Stress And The School Psychgologist: A Comparison Of Potential Stressors In The Professional Lives Of School Psychologists In Three Continents
- Autor:
Robert L. Burden
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1569604
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Consumer Expectations Of Psychological Service Delivery In An English Local Education Authority: This Paper Describes The Use Of A School Expectations Questionnaire As Part Of A Psychological Service Reorganization
- Autor:
P. E. Wastt
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-02.txt
- Documento número 1569605
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Descriptive Study Of Psychological Service Delivery In Selected Rural School Settings: This Investigations Utilized Qualitative Methods To Provide In Depth Information Regarding The Nature And Scope Of Problems Faced By Rural School Psychologists In A Diverse Array Of Settings
- Autor:
James McLeskey
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-02.txt
- Documento número 1569606
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Time Contracting Educational Psychologists’ Visits To Secondary Schools: Working At Marking It Work: This Articles The Rationale Forwarded By UK Practitioners For Incorporating The Contracting Into Their System Of Service Delivery
- Autor:
Paul Phillips
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-02.txt
- Documento número 1569607
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo