- vol = "16"
- Artículo:
The effects of methylphenidate in the classroom: What dosage, for which children, for what problems?
- Autor:
John Northup
Veronica Gulley
Stephanie Edwards
Laura Fountain
- Página:
303
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
3
- Periodo:
otoño 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-03.txt
- Documento número 424323
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Analysis of the effects of temporally distant events on school behavior
- Autor:
Kimberly P Ray
T Steuart Watson
- Página:
324
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
3
- Periodo:
otoño 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-03.txt
- Documento número 424324
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Good teaching
- Autor:
Steven Zucker
- Página:
343
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
3
- Periodo:
otoño 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-03.txt
- Documento número 424325
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Through a new lens: Contemporary psychological perspectives on school completion and dropping out of high school
- Autor:
Beth Doll
Robyn S Hess
- Página:
351
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-04.txt
- Documento número 424326
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Early prospective studies of the high school dropout
- Autor:
James R Barclay
Beth Doll
- Página:
357
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-04.txt
- Documento número 424327
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo