- importsource = "00219584-2014-09.txt"
 
- Artículo:
 Effects of the Flipped Classroom Model on Student Performance for Advanced Placement High School Chemistry Students
- Autor:
 David Schultz
Stacy Duffield
Seth C. Rasmussen
- Página:
 1334
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 91
- Número:
 9
- Periodo:
 Septiembre 2014
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2014-09.txt
- Documento número 1142290
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The New AP Chemistry Exam: Its Rationale, Content, and Scoring
- Autor:
 Paul D. Price
Roger W. Kugel
- Página:
 1340
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 91
- Número:
 9
- Periodo:
 Septiembre 2014
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2014-09.txt
- Documento número 1142291
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The Development of Multiple-Choice Items Consistent with the AP Chemistry Curriculum Framework To More Accurately Assess Deeper Understanding
- Autor:
 John M. Domyancich
- Página:
 1347
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 91
- Número:
 9
- Periodo:
 Septiembre 2014
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2014-09.txt
- Documento número 1142292
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Comparing Recent Organizing Templates for Test Content between ACS Exams in General Chemistry and AP Chemistry
- Autor:
 Thomas Holme
- Página:
 1352
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 91
- Número:
 9
- Periodo:
 Septiembre 2014
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2014-09.txt
- Documento número 1142293
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Past, Present, and Future of AP Chemistry: A Brief History of Course and Exam Alignment Efforts
- Autor:
 Serena Magrogan
- Página:
 1357
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 91
- Número:
 9
- Periodo:
 Septiembre 2014
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2014-09.txt
- Documento número 1142294
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
 - Enlace directo