- pub = ("Oxford review of education")
- Artículo:
Values in geographic education: the challenge of attending to learners' perspectives
- Autor:
Nick Hopwood
- Página:
589
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-05.txt
- Documento número 796979
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparability of GCSE examinations in different subjects: an application of the Rasch model
- Autor:
Robert Coe
- Página:
609
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-05.txt
- Documento número 796980
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction
- Autor:
Walford, Geoffrey
- Página:
637
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
6
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-06.txt
- Documento número 796981
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Tony Blair, the promotion of the 'active' educational citizen, and middle-class hegemony
- Autor:
Reay, Diane
- Página:
639
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
6
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-06.txt
- Documento número 796982
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Zero tolerance of failure and New Labour approaches to school improvement in England
- Autor:
Sammons, Pam
- Página:
651
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
6
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-06.txt
- Documento número 796983
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo