- importsource = "00093920-2002-01.txt"
- Artículo:
Children's Understanding of Their Research Rights before and after Debriefing: Informed Assent, Confidentiality, and Stopping Participation
- Autor:
Jennifer C. Hurley
Marion K. Underwood
- Página:
132
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 792296
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:50 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Contribution of Emotionality and Self-Regulation to the Understanding of Children's Response to Multiple Risk
- Autor:
Liliana J. Lengua
- Página:
144
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 792297
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:50 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Genetic and Environmental Influences in Adolescent Peer Socialization: Evidence from Two Genetically Sensitive Designs
- Autor:
Alessandra C. Iervolino
Alison Pike
Beth Manke
- Página:
162
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 792298
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:50 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation of a Social Contextual Model of Delinquency: A Cross-Study Replication
- Autor:
Laura V. Scaramella
Rand D. Conger
Richard Spoth
- Página:
175
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 792299
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:50 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Group Identification in Early Adolescence: Its Relation with Peer Adjustment and Its Moderator Effect on Peer Influence
- Autor:
Jeff Kiesner
Mara Cadinu
François Poulin
- Página:
196
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 792300
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:50 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:50 a. m.
- Enlace directo