- importsource = "00131784-2006-03.txt"
- Artículo:
How Principals Use Research
- Autor:
Bruce J. Biddie
Lawrence J. Saha
- Resumen:
Critics say that practitioners rarely use education research. That's not true, these researchers find.
- Página:
72
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 750975
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Medical Research Model: No Magic Formula
What Teachers Want
- Autor:
G. Gage Kingsbury
Marge Scherer
- Resumen:
Applying a medical model of research to schools is often a mistake, the author warns.
- Página:
79
7
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 750976
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Needed: A Dose of Assessment Literacy
- Autor:
W. James Popham
- Página:
84
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 750977
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Moving to Evidence-Based Professional Practice
- Autor:
Steve Fleischman
- Página:
87
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 750978
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reaching Common Ground
- Autor:
Thomas R. Hoerr
- Página:
91
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 750979
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo