- importsource = "00131784-2006-10.txt"
- Artículo:
Literacy Assessment, New Zealand Style
- Autor:
Thomas R. Guskey
Jeffrey K. Smith
Lisa F. Smith
Terry Crooks
Lester Flockton
- Resumen:
Authentic assessments that review all kinds of student work give educators an accurate picture of students' progress.
- Página:
74
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 792670
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From Five Days to Four
- Autor:
Rachel Yarbrough
David Alan Gilman
- Resumen:
Rural districts find cost-saving efficiencies when they change the schedule.
- Página:
80
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 792671
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Leadership Leverage
- Autor:
Douglas Reeves
- Página:
86
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 792672
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Lessons From the Jury Box
- Autor:
Thomas R. Hoerr
- Página:
88
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 792673
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Diagnostic Assessment: A Measurement Mirage?
- Autor:
W. James Popham
- Página:
90
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 792674
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:52 a. m.
- Enlace directo