- importsource = "00219584-2011-03.txt"
- Artículo:
Enzymatic Resolution of 1-Phenylethanol and Formation of a Diastereomer: An Undergraduate 1H NMR Experiment To Introduce Chiral Chemistry
- Autor:
Juan A. Faraldos and Jos-Luis Giner
David H. Smith
Mark Wilson
Kyla Ronhovde
Erin Wilson
David Clevette
and Andrea E. Holmes
Kerry Rouhier
- Página:
334
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-03.txt
- Documento número 1140911
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring Novel Tools for Assessing High School Students’ Meaningful Understanding of Organic Reactions
- Autor:
Theodoros Vachliotis
Katerina Salta
Petroula Vasiliou
and Chryssa Tzougraki
- Página:
337
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-03.txt
- Documento número 1140912
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Organic Chemistry Educators’ Perspectives on Fundamental Concepts and Misconceptions: An Exploratory Study
- Autor:
Jennifer M. Duis
- Página:
346
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-03.txt
- Documento número 1140913
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Review of Spatial Ability Literature
- Autor:
Its Connection to Chemistry
and Implications for Instruction
Marissa Harle and Marcy Towns
- Página:
351
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-03.txt
- Documento número 1140914
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
MOLinsight: A Web Portal for the Processing of Molecular Structures by Blind Students
- Autor:
Florbela Pereira
Joo Aires-de-Sousa
Vasco D. B. Bonifcio
Paulina Mata
and Ana M. Lobo
- Página:
361
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-03.txt
- Documento número 1140915
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
- Enlace directo