1. importsource = "00219584-2011-03.txt"
Se encontraron 56 resultados.
Artículo:

Enzymatic Resolution of 1-Phenylethanol and Formation of a Diastereomer: An Undergraduate 1H NMR Experiment To Introduce Chiral Chemistry

Autor:

Juan A. Faraldos and Jos-Luis Giner

David H. Smith

Mark Wilson

Kyla Ronhovde

Erin Wilson

David Clevette

and Andrea E. Holmes

Kerry Rouhier

Página:

334

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

3

Periodo:

Marzo 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-03.txt

  • Documento número 1140911
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring Novel Tools for Assessing High School Students’ Meaningful Understanding of Organic Reactions

Autor:

Theodoros Vachliotis

Katerina Salta

Petroula Vasiliou

and Chryssa Tzougraki

Página:

337

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

3

Periodo:

Marzo 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-03.txt

  • Documento número 1140912
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Organic Chemistry Educators’ Perspectives on Fundamental Concepts and Misconceptions: An Exploratory Study

Autor:

Jennifer M. Duis

Página:

346

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

3

Periodo:

Marzo 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-03.txt

  • Documento número 1140913
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Review of Spatial Ability Literature

Autor:

Its Connection to Chemistry

and Implications for Instruction

Marissa Harle and Marcy Towns

Página:

351

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

3

Periodo:

Marzo 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-03.txt

  • Documento número 1140914
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

MOLinsight: A Web Portal for the Processing of Molecular Structures by Blind Students

Autor:

Florbela Pereira

Joo Aires-de-Sousa

Vasco D. B. Bonifcio

Paulina Mata

and Ana M. Lobo

Página:

361

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

3

Periodo:

Marzo 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-03.txt

  • Documento número 1140915
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:29 a. m.
  • Enlace directo